ציפוי אמבטיה

חולמים על שדרוג האמבטיה? אגן הרחצה שלכם כבר מתקלף ומלא חלודה? קבלו את הפתרון המהפכני והנח של ציפוי אמבטיה.

מה זה ציפוי אמבטיה?

האמבטיה בביתכם כבר לא נראית במיטבה? אתם רוצים לתת פוש של ריענון לחדר האמבטיה – בצבע האהוב עליכם? מהיום זה פשוט, מתקדם וגם יעיל לכו על ציפוי אמבטיה איכותי, כזה שישדרג את המראה של האמבטיה שלכם בצבע אהוב ורענן.

כיצד מתבצע ציפוי אמבטיה?

ציפוי אמבטיה אינו מחייב הריסה של משטח האמבטיה, אלא שיוף וגירוד חלקי של אגן הרחצה לצורך ציפוי האמבטיה.  לאחר השיוף, ציפוי אמבטיה נעשה בעזרת התזה מקצועית של חומר מיוחד. החומר הוא חומר במראה אקרילי המותז בצורה מקצועית וחלקה על אגן האמבטיה, מתייבש ומותיר לכם את האמבטיה שלכם במראה מרענן ושובה. ללא מאמץ רב ביחס לתוצאה היפה.

למה כדאי לבצע ציפוי אמבטיה?

עלות נוחה
בניגוד לפתרונות אחרים כמו שיפוץ אמבטיה או הלבשת אמבטיה, עם ציפוי אמבטיה אתם מקבלים שדרוג משמעותי לאמבטיה  בעלות זולה יחסית , המקנה פתרון טוב ונח לפגמים באמבטיה.

פשטות

עם ציפוי אמבטיה, העבודה נעשה ללא מהומה רבה יחסית: ההתזה קלה ופשוטה ואינה דורשת פירוק של האמבטיה. כך, תקבלו עם ציפוי אמבטיה מראה של אמבטיה משופצת ובוהקת אך ללא מהומה ולכלוך רב מידי.

זמן עבודה קצר
ציפוי אמבטיה נעשה תוך שעות בודדות כאשר אתם מקבלים אמבטיה חדשה ללא טרחה והתייגעות רבה.

 

למה חשוב לבחור חברה איכותית עבור ציפוי אמבטיה?
על מנת שציפוי האמבטיה ישמש אתכם נאמנה בחרו בחברה איכותית לצורך ציפוי אמבטיה. רק חברה איכותית ומקצועית המשתמשת בחומרים איכותיים תבטיח לכם ציפוי אמבטיה חלק ונעים לרחצה ובנוסף, כאשר ציפוי אמבטיה יעשה בעבודה מקצועית ויפה הוא יחזיק לאורך זמן ארוך יותר.

מתעניינים בציפוי אמבטיה?

 

אודות המחבר